◉ Osada Katregnum ◉
Położona w południowo-zachodniej części Lasu Naa, od południa graniczy z Górami Admittere. Została założona w 1748 roku przez jednych z pierwszych kotołaków na tych ziemiach.
◉ Twierdza ◉
Tak właściwie to ruiny niegdyś o wiele wspanialszej budowli. Wybudowała ją najprawdopodobniej ludność zamieszkująca wyspę przed pojawieniem się na niej kotołaków. Mimo nieco groźnego wyglądu, Twierdza nie grozi zawaleniem, a ponieważ znaczna jej część jest w stanie niemalże idealnym, stanowi schronienie dla kotów rang I-III.
◉ Lochy◉
Miejsce odosobnienia znajdujące się w podziemiach Twierdzy. Więzieni są tam niebezpieczni dla otoczenia mieszkańcy oraz pojmani ludzie oczekujący na swą ostatnią godzinę.
◉ Las Naa ◉
Otacza wioskę z każdej strony. To w nim głównie znajdujemy pożywienie, surowce możliwe do zdobycia w naturze, a także miejsce zamieszkania.
◉ Rzeka Narum ◉
Główne źródło wody pitnej w Katregnum. Przecina osadę w południowo-zachodniej części. Miejsce chętnie wykorzystywane do zabaw, spędzania wolnego czasu, potrzeby chwilowego odosobnienia czy odrobiny relaksu.
◉ Simata ◉
Cmentarz położony u stóp Gór Admittere. Nagrobki zwykle stanowią kamienne płyty, jednak kotom, które szczególnie zapisały się w historii, mając zasługi dla wioski, potomkowie wybudowali bogate grobowce.
◉ Insula Vita ◉
Odosobniona od wioski wyspa, wysunięta na południe w porównaniu do reszty Wysp Katregnum. Miejsce rytuałów religijnych i obrzędów prowadzących do podtrzymania żywotu kotołaków.
◉ Winktum ◉
Najprawdopodobniej punkt zamieszkania naszych przodków. Rzadko kiedy odwiedzana przez nas wyspa, wiecznie zniszczona, na której niemalże umarło życie. Swoją tajemniczością często przyciąga młodocianych i rządnych przygód.
◉ Piladea ◉
Zbiornik wodny umiejscowiony na Winktum. Za dnia niczym nie wyróżnia się spośród zniszczonej wyspy, jednakże nocą zdobi go bujna roślinność. Do dziś nikt nie jest w stanie wytłumaczyć tego zjawiska.
◉ Las Otchłani ◉
Nieustannie kuszący swą niezwykłą urodą i magią las, z którego tylko nieliczni wracają. Ci zaś, którym udało się dotrzeć cało do domu, mówią, że jest w nim cicho. Przeraźliwie cicho, tak, że słychać bicie własnego serca, przez co można popaść w obłęd. Być może to właśnie jest powodem zaginięć.
◉ Wyspy Videtur ◉
◉ Cieśnina Tahum ◉
Atrakcja turystyczna przyciągająca tłumy ludzi. Najbardziej ciekawią ich tajemnicze zniknięcia ludzi oraz łodzi, przez nią przepływających. Dlatego też musimy być ostrożni, porywając ich, a dokonywać tego mogą jedynie wyszkolone kotołaki, mające zdolność przemiany w człowieka.
◉ Góry Admittere ◉
Pasmo gór skalistych, otaczające Katregnum od północy i zachodu. Rzadko przez nas odwiedzane, ze względu na ubogość w pożądane przez nas surowce. Najczęściej zapuszczają się tam zielarze oraz poszukiwacze.
◉ Siedziba Smoków ◉
Tereny zniszczone i wysuszone przez słońce. Legenda głosi, że niegdyś zamieszkiwane przez smoki. Siedziba obejmuje zachodnią część Admittere.
◉ Bagna ◉
Wysepka między osadą, a Lasem Otchłani. Tereny bagienne, odwiedzane jedynie przez szukających na niej pożądanych przedmiotów i surowców.
◉ Lochy◉
Miejsce odosobnienia znajdujące się w podziemiach Twierdzy. Więzieni są tam niebezpieczni dla otoczenia mieszkańcy oraz pojmani ludzie oczekujący na swą ostatnią godzinę.
◉ Las Naa ◉
Otacza wioskę z każdej strony. To w nim głównie znajdujemy pożywienie, surowce możliwe do zdobycia w naturze, a także miejsce zamieszkania.
◉ Rzeka Narum ◉
Główne źródło wody pitnej w Katregnum. Przecina osadę w południowo-zachodniej części. Miejsce chętnie wykorzystywane do zabaw, spędzania wolnego czasu, potrzeby chwilowego odosobnienia czy odrobiny relaksu.
◉ Simata ◉
Cmentarz położony u stóp Gór Admittere. Nagrobki zwykle stanowią kamienne płyty, jednak kotom, które szczególnie zapisały się w historii, mając zasługi dla wioski, potomkowie wybudowali bogate grobowce.
◉ Insula Vita ◉
Odosobniona od wioski wyspa, wysunięta na południe w porównaniu do reszty Wysp Katregnum. Miejsce rytuałów religijnych i obrzędów prowadzących do podtrzymania żywotu kotołaków.
◉ Winktum ◉
Najprawdopodobniej punkt zamieszkania naszych przodków. Rzadko kiedy odwiedzana przez nas wyspa, wiecznie zniszczona, na której niemalże umarło życie. Swoją tajemniczością często przyciąga młodocianych i rządnych przygód.
◉ Piladea ◉
Zbiornik wodny umiejscowiony na Winktum. Za dnia niczym nie wyróżnia się spośród zniszczonej wyspy, jednakże nocą zdobi go bujna roślinność. Do dziś nikt nie jest w stanie wytłumaczyć tego zjawiska.
◉ Las Otchłani ◉
Nieustannie kuszący swą niezwykłą urodą i magią las, z którego tylko nieliczni wracają. Ci zaś, którym udało się dotrzeć cało do domu, mówią, że jest w nim cicho. Przeraźliwie cicho, tak, że słychać bicie własnego serca, przez co można popaść w obłęd. Być może to właśnie jest powodem zaginięć.
◉ Wyspy Videtur ◉
◉ Cieśnina Tahum ◉
Atrakcja turystyczna przyciągająca tłumy ludzi. Najbardziej ciekawią ich tajemnicze zniknięcia ludzi oraz łodzi, przez nią przepływających. Dlatego też musimy być ostrożni, porywając ich, a dokonywać tego mogą jedynie wyszkolone kotołaki, mające zdolność przemiany w człowieka.
◉ Góry Admittere ◉
Pasmo gór skalistych, otaczające Katregnum od północy i zachodu. Rzadko przez nas odwiedzane, ze względu na ubogość w pożądane przez nas surowce. Najczęściej zapuszczają się tam zielarze oraz poszukiwacze.
◉ Siedziba Smoków ◉
Tereny zniszczone i wysuszone przez słońce. Legenda głosi, że niegdyś zamieszkiwane przez smoki. Siedziba obejmuje zachodnią część Admittere.
◉ Siedziba Smoczych Jedźców ◉
Zamek w Siedzibie Smoków, który zamieszkiwali niegdyś smoczy jeźdźcy. Teraz stoi pusty.◉ Bagna ◉
Wysepka między osadą, a Lasem Otchłani. Tereny bagienne, odwiedzane jedynie przez szukających na niej pożądanych przedmiotów i surowców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz