Istoty


Kepprion 
Trzymetrowe, łagodne stworzenia, świetnie nadające się jako środek transportu. Najczęściej żywią się zielenizną oraz korą drzew, choć nie pogardzą mięsem. Potrafią przystosować się do nawet najtrudniejszych warunków pogodowych. Mimo łagodnego z natury temperamentu, rozjuszone potrafią nieźle poturbować, a nawet zabić dorosłego kotołaka.

◉ Gryf 
Przyjazne dla kotów, latające stworzenia. Pół orły, pół lwy. Mięsożerni towarzysze, często wykorzystywani jako środek transportu. Wierni, uczciwi i lojalni.

Ekkon 
Całe stada ekkonów osadziły się na wyspie. Ich kolory obejmują całą paletę barw, wyglądem natomiast nawiązują do różnego gatunku psowatych, jednak wszystkich łączy jedno - płonące grzbiety. Pojedyncze nie są groźne na tyle by zwyciężyć z dorosłym kotołakiem, jednakże całe stado może wyrządzić poważne szkody.

Atroks 
Cuchnąca bestia zamieszkująca opustoszałe pustynie górskie. Rzadko wchodzimy sobie nawzajem w drogę, niemniej jednak lepiej na nie uważać. Na wpół umarłe tworzą istne siedlisko bakterii beztlenowych, które dostawszy się do naszej osady, mogą stworzyć poważne zagrożenie dla istnienia kotołaków na Katregnum

Lulu 
Nim spojrzysz w jego wredne ślepia może wydawać się całkiem uroczym stworzonkiem. Nawet nazwa nie świadczy o tym, że pod jego mięciutkim futerkiem, może czaić się zło. Demoniczne kocisko, które jednak po oswojeniu może służyć Ci za przyjaciela.

You're Next. by LABINNAK
Anato 
Mino znacznych różnic w wyglądzie jest bliskim kuzynem thanatora. Z zachowania jednak o wiele spokojniejszy, łatwiejszy do oswojenia. Rozmiarami sięga 2,5 metra wysokości. Mimo sporych rozmiarów żywi się głównie owadami i małymi ssakami.

Whiluna 
Tajemniczy stwór, zamieszkujący Las Otchłani. Wiemy o nim bardzo niewiele. Zwykł poruszać się na czterech łapach, jego wzrost wynosi maksymalnie 1.50 m, najprawdopodobniej żywi się mięsem. Niesłychanie zwinny i inteligentny.

Thanator 
Thanatory to niezwykle agresywne stworzenia. Żyją samotnie i są znakomitymi drapieżnikami. Ich szczęki i żuchwy wyposażone są w wysuwane uzębienie, a czubki palców w ostre pazury. Istoty charakteryzują nozdrza umieszczone nie na łbie, lecz na grzbiecie. Szczególnie interesujące są również jarzące się wzory, biegnące od czubka łba do niemalże połowy ogona. Skóra thanatorów jest pozbawiona owłosienia, gładka i chłodna w dotyku. Wzrostem sięgają 2 metrów, dzięki czemu mogą stanowić świetny środek transportu dla swoich właścicieli. Raz oswojony thanator jest wierny do końca życia jednemu kotu.


INNE STWORZENIA

Kotołaki, które zdołały nad nimi zwyciężyć, na dobre zapisały się w naszej historii.
Aby zgładzić jedną z istot, musisz spełniać odpowiednie do tego kryteria, a następnie napisać opowiadanie (min. 20 zdań), zawierające Twój sposób pokonania wybranego stworzenia.
Stworzenia te nie mogą zostać towarzyszami.


Minotaur 
Odrażające i niebezpieczne pół ludzie, pół woły. Żyją w niewielkich grupach grupach, w Lesie Otchłani.
Wymagania: 200 UM
Zyski: +25 UM
(Pokonali: Nemidith)

Centaur 
Powszechnie występujące w Lesie Naa, lecz raczej unikające naszego towarzystwa. Starają się ingerować w nasze życie, lecz rozwścieczone potrafią wyrządzić niemałą krzywdę.
Wymagania: 100 UM
Zyski: +10 UM
(Pokonali: Nemidith, Tomoe)

Ork 
Potężna, zielone humanoidy, zdolne do wszystkiego. Zwykły żyć w samotności, a my staramy się nie wchodzić im w drogę, gdyż to może poskutkować wojną ze wszystkimi Orkami na wyspie.
Wymagania: 150 UM
Zyski: +20 UM
(Pokonali: Nemidith)

◉ Griffon 
Poczwary łudząco podobne do naszych zwykłych gryfonów, z tym, że ich mózgi zostały zaprogramowane do niszczenia. Zamieszkują na szczęście Jedynie Admittere w obrębie Lasu Otchłani.
Wymagania: 300 UM
Zyski: +80 UM
(Pokonali: Nemidith)

Hydra 
Za każdym razem, kiedy odetniesz jej łeb, na jego miejsce wyrastają dwa nowe. Niezwykle trudny do pokonania gad, występuje w przepaściach na obrzeżach Naa.
Uwagi: pozostały 4 hydry
Wymagania: 500 UM
Zyski: +100 UM
(Pokonali: Nemidith)

Bazyliszek 
Jego pokonanie wymaga nie lada umiejętności, gdyż zabija on swoim spojrzeniem. Rzadko spotykany występuje na granicy Lasu Otchłani i Lasu Naa.
Wymagania: 300 UM
Zyski: +100 UM
(Pokonali: Nemidith)

Chimera 
Trzy ziejące ogniem łby to nie lada wyzwanie, nawet dla doświadczonego wojownika. Mieszkają w Naa i nigdy nie atakują bez przyczyny, więc potraktuj jako cenną radę uwagę, byś się do nich nie zbliżał.
Wymagania: 400 UM
Zyski: +200 UM
(Pokonali: Nemidith)

◉ Alien 
Istnieje tylko jedno ich ugrupowanie, składające się z około 10 osobników. Nikomu do tej pory nie udało się go poskromić i nie licz, że będziesz pierwszym, któremu się to uda.
Uwagi: pozostało 9
Wymagania: 1500 UM
Zyski: +500 UM
(Pokonali: Nemidith)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony